- Super User
- Влада i мiсто
- Просмотров: 38
МІСЬКА ВЛАДА КРИВОГО РОГУ УМИЛА РУКИ СТОСОВНО РОЗМІЩЕННЯ ПАТРІОТИЧНОГО БОРДУ НА 95 КВАРТАЛІ

На початку вересня до міського голови Ю. Вілкула з офіційним листом звернулася ГО "Сталеве братство" з проханням демонтувати рекламний борд на 95 кварталі.
Стати крутим бізнесменом мріє мабуть чи не кожен Українець, часи вже такі настали. Якщо ти не на Бентлі, то не у фаворі. Однак курити кубинські сигари, покручуючись у власному шкіряному кріслі, милуючись власним іменем на сторінках Форбс може далеко не кожен. А що ж треба для того, аби хоча б на один крок наблизитися до мрії? Зазирнемо за лаштунки процесу!
Марна справа чи істинний шлях до успіху?
Отже, перш за все варто зрозуміти, що знання і тільки знання ведуть нас правильною стежиною. Якщо їх нема, то починаємо їх шукати. Талановиті зірки, про яких зараз так модно читати на сторінках глянцю – теж підприємці. Це не просто інструмент, який рухають по сцені. Вони теж створюють свої ідеї, вивчають процес продажу своїх творів, читають договори, цінову політику і лише після стабілізації високих прибутків можуть собі дозволити велику команду фахівців, які працюватимуть виключно на них, виконуючи більшу частину роботі.
Але на старті діяльності прибутків пок немає, є лише незначний початковий капітал. Якщо бажаєш втриматися «на плаву», тоді необхідно знати основи будь-якого бізнесу, а вони досить схожі:
ü Вибір виду діяльності із чинного класифікатора;
ü Опрацювання попиту та ризиків;
ü Підготовка власного плану впровадження процесу;
ü Вибір форми діяльності;
üРеєстрація власної справи;
Про що це все? Деталі розповість юрист. Він підготує усі необхідні папери для реєстрації, вкаже на ризики, підкаже необхідний шлях їх мінімізації. Це вже непогано для старту. Але недостатньо для того, аби втриматися. А тут вже йде творчість. Беремо візитівки, листівки із цікавими ідеями і починаємо поширювати їх у соціальних мережах, електронній пошті, на дошках об´яв і т.д. Хтось та і відгукнеться на пропозицію.
Перші успіхи
Перші клієнти є, однак до перемоги ще далеко. Саме час зробити аналіз того, чи вони задоволені, чи були допущені помилки. Вивчаємо власний досвід та шліфуємо рівень сервісу. Що б ви не продавали, а клієнт перш за все запам´ятає саме сервіс. У нашій країні ми щодня зтикаємося із грубістю та обслуговуванням на рівні «СОВКА». Розірвіть це замкнуте коло, будьте ввічливими і тоді задоволений клієнт примножить ваш прибуток.
Наостанок хотілося б побажати зберігати бажання розвиватися, адже успіх – не константа! Його треба весь час завойовувати щодня!